Для обмеженої партії пива компанії “Очаково» розроблена “сонячна” етикетка

Її створила московська художниця Софія СОЛНИШКІН

Компанія "Очаково" стала спонсором ретроспективної виставки "Кульбаби в грудні" московської художниці Софії СОЛНИШКІН. Відкриття показу картин пройшло 25 листопада 2011 на території дизайн-заводу FLACON. Софія СОЛНИШКІН в свою чергу створила яскраву ексклюзивну етикетку в етнічному стилі для обмеженої партії пива, виробленого компанією "Очаково".

Роботи Софії СОЛНИШКІН відрізняються яскравими чистими квітами, найчастіше оранжево-червоними, жовтими, літніми орнаментами. Компанія "Очаково" надала двісті літрів різних напоїв, а також подарунки для гостей і преси.
Дизайнерська етикетка, яку створила Софія СОЛНИШКІН, прикрасила пиво Hikari.

Його назва в перекладі з японської означає "світлий" або "сонячний". "Del Sol" – свідчить фірмова підпис художниці на етикетці, що означає "належить сонцю".
При розробці дизайну художниця використовувала теплі помаранчевий і жовтий кольори, контрастні білий і чорний. Як повідомили Sostav.ru в прес-службі "Очаково", можливо, партія Hikari c ексклюзивної етикеткою надалі буде збільшена – зараз це всього 50 пляшок, оформлених унікальним чином.

Захід виявилося цікавим для компанії "Очаково" з багатьох причин: це і підтримка культурного життя столиці, і сприяння благодійній акції.
Виставка художниці організована за сприяння Фонду Дмитра Малікова "Проникаючи в серці" і триватиме до 2 грудня.

Софія СОЛНИШКІН є волонтером фонду і багато часу віддає цьому починанню. "Займатися благодійністю в Росії поки важко, і одна з ідей заходу була популяризація цього хорошого і важливої ​​справи", – розповідає художниця.
На відкритті виставки "Кульбаби в грудні" був проведений благодійний аукціон, всі кошти від якого перераховано на користь програми "Особливі діти" та на будівництво на базі "Сергієво-Посадського дитячого будинку слепоглухих" реабілітаційного центру.
Після аукціону виступили неординарні за своїм звучанням групи "Da Voicez" і "SALTO", пройшов модний показс шоу-румом Ekepeople і JeansLab. Відкриття виставки відвідали відомий спортсмен Дмитро Яшанькін, представники Трибуни Громадської Палати РФ, Російсько-Німецької зовнішньоторговельної палати та бізнесу.

Advertisements
This entry was posted in Цікаве за день and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s